Pri objednávke nad 50 € DOPRAVA ZADARMO!

FAQ

Časté otázky

Ak mi niekotorá vec nebude sedieť, je možné ju vymeniť?
Samozrejme, tovar je možné vrátiť do 15 dní alebo vymeniť. Môžete ho priniesť osobne na dekanát fakulty alebo poslať poštou na adresu. Prosím pri posielaní poštou treba uviesť na obálku: FMK E-SHOP.
Ak pri produkte nie je moja veľkosť, je možné že ešte bude neskôr dostupná?
Občas sa stane, že sa nám vypredajú niektoré veľkosti. Tovar sa snažíme samozrejme priebežne aktualizovať len pri nových kolekciách. Staršie kolekcie sú len dopredaj.
Ako funguje platba za merch?
Platiť za merch sa nedá prostredníctvom platobnej brány. Po vytvorení objednávky vám cca do 3 pracovných dní príd na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke el. faktúra. Tú treba pohodlne uhradiť cez e-banking. Následne bude platba spárovaná a tovar zaslaný na vami uvedenú adresu.

Celý tento proces po odoslanie tovaru trvá cca od 5 do 14 dní. O váš tovar sa báť nemusíte, garantujeme vám jeho odoslanie.

Ak ho chcete mať hneď, môžete si zvoliť aj možnosť osobného prevzatia, kde za tovar zaplatíte pri preberaní na dekanáte FMK UCM na Nám. J. Herdu 2, v Trnave.

Je možné za veci zaplatiť aj v hotovosti pri preberaní?
Áno, za tovar je možné zaplatiť aj v hotovosti, priamo pri preberaní na adrese dekanátu FMK, Nám. J. Herdu 2, v Trnave. Faktúra vám príde potom na váš email, ktorý ste uviedli pri objednávke.
Po odoslaní objednávky mi neprišiel žiadny potvrdzujúci email.
Pokiaľ vám pri zaplatení, resp odoslaní objednávky neprišiel z nášho obchodu email, skúste si ho pozrieť v spame alebo reklamnej pošte. Ak ho nemáte ani tam, obráťte sa prosím mailom na andrej.brnik@ucm.sk.
V akých časoch si môžem vyzdvihnúť svoj tovar?
Aktuálne počas COVID obdobia každý pracovný deň od 8:30 do 12:00. Je dobré sa vopred ohlásiť na tel. č: 033/55 65 424.
Čo ak mi zaplatený tovar neprišiel do 14 dní?
Ak vám zakúpený tovar neprišiel do cca 14 – 16 dní, kontaktujte prosím mail andrej.brnik@ucm.sk. Zistíme, čo sa deje a budeme vás kontaktovať späť.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Nie, pri nákupe nie je potrebné sa registrovať. Registráciou si však váš nákup v budúcnosti uľahčíte a budete mať prehľad o vašich objednávkach.
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

X